|
|
עמוד:109
77777777 77 : עמוד בחוב רת קריאת קטע מי : שאלווהתבוננו באיור 1 . ? מה קורה באיור ? מופיע בו בקשו מהתלמידים לעיין בקטע 2 . . ולמצוא בו שמות מוכרים בקשו מהם לקרוא את השאלה 3 . לְמה : אפשר לשאול . שבכותרת מצפים בעקבות השאלה ? שבכותרת התלמידים לק רוא אתבקשו מ 4 . . כל הקטע קריאה דמומה הזמינו את התלמידים לקרוא 5 . אפשר יחד . את הקטע בקול אפשר בקריא ת , איתכם , כל התלמידים יחד – מקהלה – ואפשר בקריאה בהמ שכים כל תלמיד קורא משפט . וממשיך את זה שקרא לפניו ענו לפי הסיפור התלמידים יקראו . שאלות הבנה . את השאלות ויענו עליהן ? לפי מה אתם יודעים : שאלו ? היכן הדבר כתוב בקטע ? חבָל או א בָל הצליל של חטףאפשר לחזור על . פתח אוצר מילים ארְנָב אפשר לדברבעקבות המילה . בכלל וגם על חיות מחמדעל חיות ? האם יש לכם חיות מחמד : שאלו היכן אתם משכנים אותן ? אילו ? . . . ) כלוב , מלונה , אקווריום ( מדברים וכותבים הסיפור על הארנב ואחריבעקבות הציעו , השיחה על חיות מחמד לתלמידים לכתוב סיפור על חיות או על חיי ת מחמד , המחמד שלהם . שהיו רוצים ש תהיה להם הצעות לתרגול : כדאי לעודד תרגול קריאה באמצעות פעילויות מעוררות עניין כגון התלמידים מוזמנים לאחוז ברמקול דמיוני ולהקריא – נותפינת הקריי • . לחברים א משפטים מתוך הסיפורולקרתלמידיםאפשר לתת ל – פנטומימה • יל די הכיתה ינסו לשער איזה משפט . ולהציג אותם בפנטומימה לכיתה . תלמידיםהמחיזו ה 109 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2
|

|