|
|
עמוד:32
29 הכרת האותיותקסם וחברים | אתגרפעילויות הפעילויות בחוברת מדורגות בהתאמה לידע הנרכש בכיתה ומתאימות לכלל התלמידים . לתלמידים מתקדמים מוצעות פעילויות אתגר המופיעות על רקע כחול לאורך החוברת, למשל : העתקת דגמי צורות וסימנים , ) 15 ( בעמ' העתקת דגמי אותיות וצורות והשלמת סדרות • . ) 11 ( בעמ' גרפיים והיכולת להפריד בין המילה ,מילים ארוכותם שלמילים קצרות לייצוגים שלהבחנה בין ייצוגי • . ) 19 ( בעמ' לובייקט שהיא מייצגת תנין, מטאטא, מסמררמזור, נדנדה, : איתור מילים מאוירות שיש בהן צלילים חוזרים • . ) 32 ( בעמ' . ) 35 ( בעמ' פונולוגיקריטריוןלפיוהנמקהדופןיוצאאיתור • . שני צלילים במילה – סלל בתחילת מילה או – לחם : בשורה הראשונה . ש בסוף מילה – נחשאו,צלילים במילהחמישה – משקפת : בשורה השנייה 32 קסם וחברים | הכרת האותיות
|

|