|
|
עמוד:70
38383838 38 : עמוד בחוב רת בניית מילים ,כתבו את המילים של צלילים מוכרים ) סינתזה ( צירוף , אם יש צורך . למילים חדשות בקשו . הזכירו את הצלילים , מה תלמידים לכתוב את המילים . ולאחר מכן לקרוא אותן קריאת קטע בקשו מהתלמידים לעיין בקטע 1 . . ולמצוא בו מילים מוכרות במקרה זה אפשר לבקש מהם רוב . למצוא שמות מוכרים המילים בקטע אמו רות להיות . מוכרות אילו : התבוננו יחד באיור ושאלו 2 . את מי כבר ? דמויות רואים בו ? מה קורה באיור ? הכרנו בקשו מהתלמידים לקרוא את 3 . . הקטע קריאה דמומה הזמינו את התלמידים לקרוא 4 . אפשר יחד ( את הקטע בקול . חזרו על הקריאה ) . איתכם : שאלו שאלות הבנה על הקטע 5 . ? מי לא בא ? מי בא הסבירו את התפקידים של 6 . : סימני הפיסוק בקטע מסמנות מה ( : ) הנקודתיים . נאמר מסמן שיש ) ? ( סימן השאלה כ דאי לחבר את הסימן . שאלה ולמשפטי שאלהלמילות שאלה מומלץ . מכיריםשהתלמידים הנגנהל תרגל עם התלמידים – מתאימה לשאילת שאלה להדגים ולהדגיש את השינוי באינטונציה בזמן שאילת . השאלה התלמידים לקבוצותחלקו את 7 . . הקטעלתרגול קריאת, קטנות ? מה שאלה תמר מה תוכן ? מי מדבר עם מי : שאלו . בקשו מהתלמידים להתבונן באיור ? השיחה ולאחר, בקשו מהם להשלים את הסיפור בעז רת המילים שמתחת לקו . מכן לקרוא שוב את כל הקטע ברצף . ולבנות המשכים שונים לסיפו ר, אפשר לשער למה ברק לא בא 70 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2
|

|