|
|
עמוד:29
26 הכרת האותיותקסם וחברים | בחלק – מתחילים ביחידת מליאה ם מכירים את האות ת תלמידיהראשון, ה מבחינה חזותית, צלילית ובעזרת תומך מכירים את,זיכרון מתאים . בחלק השני בצורה ובצליל באמצעות שירהאות בשם, מקורי שנכתב והולחן במיוחד לתוכנית . היחידה עוסקת בפיתוח ובביסוס הידע פונמי של התלמידים . -הגרפו בראש העמוד, בשורת ההקניה, . 1 ולצידה איור של ת מופיעה האות תנין . האיור משמש תומך זיכרון לאות . ת לצד האות איורי מילים שהאות מופיעה בהן במגוון סימני הניקוד : בחיריק, בפתח, בחולם ובקובוץ ( תינוק, תרנגולת, תוף, תוכי ) . התלמידים מתרגלים, בהצגת כל אות את זיהוי האות ואת כתיבתה . מוצגות – תרגול הבחנה חזותית . 2 אותיות שצורתן דומה ( ח, ה, ט ) , והתלמידים נדרשים לזהות את האות הנלמדת ולהקיף אותה בעיגול . אימון בכתיבת האות . – תרגול הפקה . 3 אות בתוך ציורה מופעים של 10 זיהוי . 4 או תפזורת, וצביעת האותיות . בחוברת ת דוגמה להקניית האות בכיתה להקדיש כדאיכדי לפתח את יכולת התלמידים לעבוד באופן עצמאי, – למידה עצמאית חוברות . העבודה בבמהלךלבצע תלמידיםשעל הותאת הפעולהמייצגים זמן להכרת הסמלילים ( מדבקות בסוף החוברת ) יקוּב ד ה רוּזג וּבת כ ימוּ ל ש ה עוּב צ יפוּק ה ר גיל סוֹל צ היל מ ך תוֹיל בל צ ח ת וֹיל פל צ 29 קסם וחברים | הכרת האותיות
|

|