|
|
עמוד:69
37373737 37 : עמוד בחוב רת תמר באה . ברק בא – בָא הלוח את המיליםכתבו על . בָאָה ,בָא במילה ? מה ההבדל : שאלו ) ללא ניקוד ( בסוף המילה א האות זו ( היא אֵם קריאה , נשמעתאינה חזרה על תוכן שנלמ ד כ שהתייחסנו ) . לאות א במילה איילה יש ניקוד באות א ולכן ,בָאָה במילה . הוגים אותה מייצג את בָאָה – בָא הצמד ה . התופעה של זכר ונקבה בפועל כ דאי . שותקת משנה מזכר לנקבה להפנות את תשומת ליבם של התלמידים לתבנית שהכירו דרך המילים קָם וקָמָה ולהראות שאותה . חוקיות חוזרת גם כאן ? בא או באה התלמידים ישלימו את הפועל במין . זכר או נקבה לפי הידע שלהם הפעילות נשענת על הידע של . התלמידים כדוב רי השפה ? מי אומר בקשו . באיור שתי דמויות מהתלמידים לקרוא בקול את . הכתוב בבועה ולקבוע מי אומר טרם נלמ דה אבל " א תָה " המילה התלמידים יודעים לקרוא את בעבודה . הצלילים המ רכיבים אותה עם תלמידים שלהם קושי ברכישת כ דאי לבנות אתהקריאה והכתיבה . המילה על הלוח לפני הקריאה 69 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2
|

|