עמוד:97

65656565 65 : עמוד בחוברת ? מה שומעים במילה . בררו אם כל המילים מוכ רות בקשו מהתלמידים להגי ד את המילה בקול ולהקיף את הצליל המתאים ששומעים בתחילתה או . באמצעה , שחמט , חלב : המילים המוצגות הן , שמונה , ים , תריס ; דבורה , בית , קלמר , שתיים , קפיץ ; לחמנייה . חציל בידוד הצליל השוואי מורכב יותר בפרט , מבי דוד צלילים אחרים עםבעבודה , ולכן , מילהבתוך תלמי דים שלהם קושי ברכישת להדגיםחשובהקריאה והכתיבה תוך , את ההגייה של המילים בקול . הפרדה מודגשת של הצלילים אפשר להיעזר בלחיצה קלה על כ די להקל על , אצבע לכל צירוף התלמידים לזהות את הקשר בין הצליל הכתוב לצליל הנשמע . הדבורותבמילים חשוב גם להסב את תשומת ליבם של התלמידים לכך שההבדל בין רק בסימן – הצירופים הוא קטן ולכן הדיוק והריכוז , הניקוד קריאה במקהלה . חשובים כאן במיוחד לתרגול הצלילים שנלמדו אפשר לכתוב על הלוח את רצף הצלילים / בָּ , בּ , בְ , בְּ / חָ , ש , רְ , קָ : ולבקש לקרוא במקהלה ולפי מקצב , הבאים . ן , יָ , מ , מְ 97 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר