עמוד:64

32323232 32 : עמוד בחוב רת ל , ל / הקניית הצלילים לָ כתבו על הלוח את : לָ , א יָלָה והפרידו, קראו אותה . א יָלָה המילה הדגימו גם . לָ מתוכה את הצליל . ללא ניקוד ל את ההגייה של כברתלמידיםחשוב לזכור שה את כל האותיות מהחוברתמכירים הראשונה ונחשפו בהקניה לסימני ולכן התרגול, הניקוד קמץ ופתח בעמודים אלה אינו הקניה חדשה אלא ביסוס והעמקה של ידע . קיים ? ל / איפה שומעים לָ בקשו מהתלמידים לאתר מילים . ולצבוע אותן ל / לָ ששומעים בהן ? מה צבעתם : אפשר לשאול איפה במילה נמצא הצליל ? מדוע ) . ? באמצע ? בהתחלה ( ? ל / לָ ,חלב,סלט,חלה : המילים הן של ( ל שון,קולב, מלח, מלפפון . צלחת,סולם, ) החתול וכותביםמדברים ,הכלים,הרהיטים,המבנה – ועל מה שיש בו "בית"שוחחו על הנושא . אפשר למיין את המילים שיעלו . בגדים, אוכל, בני המשפחה אפשר לבקש מהתלמידים לתאר מקום או אדם אהוב עליהם במיוחד ,לאחר השיחה . בבית שלהם ולספר מדוע הוא אהוב עליהם במיוחד . בקשו מהתלמידים לכתוב במחברת את מה שסיפ רו אפשר להציע לתלמידים לשוחח על דברים שהם אוהבים לע שות בבית לתלמידים שלהם קושי ברכישת הקריאה . ולהכין מהם רשימה במחברת אפשר לכתוב . אפשר להציע לצייר חוויה או בילוי שהיו בביתוהכתיבה . עבורם במילים את ההסבר לציור שלהם אם יבחרו בכך 64 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר