עמוד:92

60606060 60 : עמוד בחוב רת ב , ב / הקניית הצלילים בָ ב , נדב : הקניה , נָדָב כתבו על הלוח את השם . ב – והפרידו את הצליל האחרון שיש בה נקודה , ב האותלמדנו על – ללא נקודה ב את האות ) . דגש ( היא נקראת אות . מבטאים אח רת . רפה מליאה כ די ללמד את ההבדל בין שתי המליאהפתחו את , האותיות דגושות רפות והתמקדוהקנייתל שאר האותיות ( ב בלבד / באות בּ הרפות יופיעו בהמשך בהתאם ) . לקצב ההקניה הקנו את האותיות לפי השלבים : האלה הקניה מפורשת של – הדילמ • הצורה והצליל תוך שימת דגש על ההתאמה פונמית ועל מרכיב-הגרפו . הדיוק משחק לביסוס – שחקמ • הטמעת ההבדלים בין בּלו . ב רפה-דגושה ל כתבו הנחו את התלמידים לכתוב את כדאי לקרוא את . הצלילים שנלמדו הצלילים בקול ולהדגיש את . משמעות הדיוק ? מה שומעים במילה , אבא : אפשר להציע עוד מילים הנחו את . ' סביבון וכו , שבלול התלמידים למחוא כף רק . כשנשמעת ב ללא דגש , בננה : המילים המוצגות הן . אבטיח , טבח , עגבנייה הבחנה שמיעתית ? ב בדרך לדבש / איפה שומעים בָ באיזו ? אילו מילים הוא פוגש בדרך : שאלו . הדוב יוצא לחפש את הדבש הנחו את התלמידים להקיף את האיורים ולמתוח קו ? ב / בָ מילה שומעים . מן הדוב אל הדבש דרך האיורים המתאימים , מחבת , אבטיח , עניבה , עגבנייה , דובדבנים , דוב : המילים המוצגות הן . דבש ) . דובדבנים , דוֹב ( ? ב באיזו מילה שומעים – אפשר גם לשאול קריאה במקהלה לתרגול הצלילים שנלמדו אפשר לכתוב על הלוח את רצף הצלילים . ב בּ , בָ , בָּ , ב , בּ : ולבקש לקרוא במקהלה ולפי מקצב , הבאים 92 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר