עמוד:58

40 : עמוד בס פר מספרים במספרים מספרים"בפעילויות בפינת מוצגת תמונה של " במספרים מ טרת . היום-יוםמ חיימצב הפינה היא לעודד את ה תלמידים לתאר את התמ ונה ולשאול שאלו ת תוך שימ וש ב ידע ובמושגים שנלמדו עד . כה דוגמאות לנושאי ם שאפשר : לשאול עלי הם בתמונה זו שקילות בין שני צידי• המאז ניים השוואת כמויו ת• ואי-זוגיותכמויו ת זוגיות• מספר אבנים על המאזניים ( או מספר אבנים בסך הכול ) . בתמונה עם המורה 21פ עילותב עוסקים ברעיון השקילות בין אגף ימין שווה לאגף . תרגילי ם ולכן הפ עילות מזכירה , שמאל . למאיר מאזניים המחובר הראשוןסעיף א ב מהמחובר 2בצד ימין גדול ב- ולכן גם , הראשו ן בצד שמאל ב ין המחוברים שמשלימים צריך המחובר – 2להיות הפרש של 2ב צד ימין צריך להיות קטן ב- . מזה שבצד שמאל לתל מידים מתקשים אפשר לתת את אותן משוואות , 01עד , ב מספרים קטנ ים י ותר . ואז לעבור לדוגמה שבפעילות ? מה עוד מאזנים את המאזניים| STEM משלבים מכשירי כתיבה וחפצים קטנים , סרגל , מחק : ציוד : הוראות . ומעליו מאז נים את הסרגל , מ ניחים את המחק על השולחן מ ניחים חפצים בשני צידי הסרגל ומנסים לשמור על האיזון כך . שהחפצים לא ייפלו שני מחדדים : למשל , מתעדים על דף את תוצאות הה תנסות . שקולים לשש קוביות ולתלות על הלוח , אפשר לצלם את התו צרים ולשתף אותם . בכיתה 58 מדריך למורה | חיבור וחיסור עד 20

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר