עמוד:54

36 : עמוד בס פר המספר ים שבשוליים 3 פ עילותב ה עליונים של הלוח הם מספרים התלמידים רואים שגם . עוקבים הסכומים שהשלימו בכל שורה הם תלמידים שיגיעו . מספרים עוקבים למסקנה זו לפני שישלימו את כל יוכלו להיעזר בה להשל מה , הל וח . במקום לפתור כל תרגיל בנפרד הקשר בין הסכומים בכל שורה הוא תזכורת לקשר בין תרגילים שנלמד 03בעמוד , של יח ידה ג 7בפעילות כשאחד החלקים : בספר לתלמיד גם , 1נשאר קבוע והאחר גדל ב- . 1הסכום גדל ב- חש וב לדון ע ם התלמידים בקשר השלם : סעיף בב ין התרגילים ב , זהה בשלושת התרג ילים ) 16 ( ובכל שורה אחד המחוברים גדל . 1והמחובר האחר קטן ב- 1ב- כתב סתרים . היא פעילות הצבה מהסוג שנלמד בכיתה א 4 פעילות , כשאותה צורה מופיעה יותר מפעם אחת באותו תרגיל , שימו לב . היא מייצגת את אותו המספר הן יכולות לייצג מספרים , כשצור ות שונות מופיעות באותו תרגיל . שונים או את אותם מספרים מטר ת הדיו ן היא התבו ננות ב מספרים לאחר ההצבה והבנת הקשר וככל שהמחובר הראשון , 41בכולם הסכום הוא : ב ין התרגילים . ה מחובר השנ י גדל בהתאמה , ק טן 7 = 7 = : הצעות ל מספרים נוספים 14 = 0 = 54 הערות לעצמי : מדריך למורה | חיבור וחיסור עד 20

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר