עמוד:113

12 : עמוד בספר אפשר לשאול את 31פעילותב התלמיד ים מה ה מספר הגדול ומהסעיף אביותר המתאים ב המספר הקטן ביותר המתאים . בסעיףב ייתכן שתלמידים יציעו גם מספרים . ויש לקבל זאת , שליליים ישהו-סעיפים ג ב 41פעילותב . רק אפשר ות א חת להשלמה מומלץ לדון עם התלמידים בסיבות ובסעיף ה , בסעיף ג יש שוויון ( לכך כי 1ספרת העשרות ח ייב ת ל היות אפשר ) . המספר הימני הוא הקטן לבקש מ הם להציע אפשרויות . שונ ות לסעיפים האחרים הם גו-סעיפים ב 51פעילותב ה יחידים שאי אפשר לדעת בוודאות מה סימן ההשוואה המתאים בהם מכיוון שהספרה , ה מחוקה היא ספרת העשרות . בעל ת הערך הגבוה יותר 89 ? מה עוד הצעה לפעילות נוספת לוח מחיק אישי , להגרלה 9 – 0הספרות : ציוד : הוראות . בכל פעם מגריל ים ארבע ספרות• דו-ספרתייםכל תלמיד כותב על הלוח המחיק שנ י מספר ים• האי-שוויוןמהספרות שהוגרלו ואז כותב ביניהם את סימן . המתאים . מש תפים באפשרויות השונו ת ומגריל ים מ חדש• 113 מדריך למורה | המבנה העשרוני

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר