|
|
עמוד:103
7 : עמוד בספר עוסקות בסידור 91ו- 81פעילויות . מספרים לפי הגודל ה תלמידים בוחרים 91פעילותב 85המספר . בעצמ ם את המספרים יכול להשפיעסעיף בהממוקם ב סעיף א גם על סידור המספרים ב משום שמותר להשתמש בכל . מספר רק פעם א חת מ ומלץ לדון עם 02פעילותב התלמידים בחוקיות הסדרות ולשאול אם הסדרה עולה או יורדת הדיון . וכ יצד ידעו מה גודל הקפיצה יכול לס ייע בדרכי התמודדות עם . משימות דומות בהמשך 79 ? מה עוד Iהמחלמ משחק במדריך זה 228 – 622כרטיסי מספרים מנספח ז בעמודים : ציוד : הוראות מחלקים את כל הכרטיס ים בין שני מתחלקים לזוגות ו• שלו בערמה הכרט יסיםכל שחקן מניח את . השחקנים . כשפ ניהם כלפי מטה בכל סבב שני השחקנים חושפים א ת הכרטיס העליו ן בערמה • השחקן ש על הכרטיס שלו המספר הגדול יו תר זוכה . שלה ם . בשנ י הכרטיסים ומניח א ותם בתחתית הערמה שלו " : מלחמה"יש , אם שני השחקנים חשפו את אותו המספר• השחקנים מ ניחים על הכרטיס שחשפו שלושה כרטיסים השחקן ש על הכרטיס הגלוי שלו המספר . הפוכים ואחד גלוי . הגדול יותר זוכה בכל הכרטיסים מי שצבר את מספר הכרטיסים הגדול ביותר כשמחליטים לסיים . את המשחק הוא המנצח 103 מדריך למורה | המבנה העשרוני
|

|