|
|
עמוד:41
11 : עמוד בספר עוסקתפעילות עם המורה ה . ב חקר נתונים מציגים , ה תלמידים אוספים נתונים , אותם בדיאגרמת עמודות מ תארים אותם ומנתחים את . המידע המו צג שלאחר ההצעותמטרת הדיון לסידור המידע בדרכים שונות היא להבין שקל לקרוא מידע המוצג . בעמודות ולהסיק ממנו מסקנות מומלץ לשאול שאלות נ וספות לענות עליהן לפיאפשרש 3לכמה ילדים יש : כמו , הדיאגרמה , מה יש יותר בכיתה ? אות יות בש ם אותיות בשם א ו 3ילדי ם שיש להם ? אותיות בשם 4ילדי ם שיש להם אי מומלץ לשאול גם שאלות ש לענות עליהן לפיאפשר כמ ה אותיות : למשל , הדיאגרמה כמה ? יש בשם של המורה בכיתה שמות של רבני ם או של רבניות יש האם יש שני תל מידים ? בכ יתה ? בכיתה בעלי אותו שם מומלץ גם לבקש מהתלמידים . לשאול שאלות נוספות משלה ם 23 41 מדריך למורה | חיבור וחיסור עד 20
|

|