עמוד:164

140 : עמוד בס פר 73דומה לפ עילות 39 פ עילות . אך בחיסור , שבעמוד הקודם ראשית פותרים את משוואת ה חיסור ומגלים כ י החלק החסר בעזרת המשוואה מנסים . 22הוא להסיק אילו מספרים יתאימו להשלמה כדי לקבל תוצאה גדולה . 02או קטנה יותר מ- היא להגיע להכללהמטרת הדיון פתרון המשוואה מסייע , כי גם כאן כך שכל , האי-שוויוןלפ תור א ת ייתן תוצאה 22מספר הגדול מ- וכל מספר הקטן , 02ק טנה מ- . 02י יתן תוצאה גדולה מ- 22מ- ב חיסוראי-שוויוןההשלמה של . קשה יותר להבנה והפוכה מחיבור כפי , השימוש בישר המספרים מסייע ב הבנ ת , שמיכל מדגימה גודל הקפיצה הוא . הפתרון אם . 22 : המספר החסר במשוואה וקופצים קפיצה 24מ תחילים ב- כלומר משלימים , קטנה יותר , ) 21למשל ( 22מספר קט ן מ- : 02מגיעים למספר גדול מ- אם קופצים קפי צה , לעו מת זאת כלומר משלימים , גדולה יותר , ) 03למשל ( 22מספר גד ול מ- : 02מגיעים למספר קטן מ- אפשר להדגים את הרעיונות מעבדת ישרשבדיונים גם בעזר ת . המספרים 164 הערות לעצמי : מדריך למורה | המבנה העשרוני

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר