עמוד:40

22 : עמוד בס פר מצורפ ות תמ ונות 9 פ עילותב להשראה שבהן כמות המתאימה כל , עם זאת . 5 : לאחד החלקים תלמיד יכול לבחור בכל סיפור אחר . המתאים ל תרגיל כדאי לתת לחלק מהתלמידים לה ציג בכי תה את הבעיה שחיברו . ולנסות לפת ור א ותה יחד : חשוב לבדוק ? האם השאלה בבעיה ברורה• האם היא כוללת את המרכיבים שני חלקים בבעיה ( ה נתונים ושלם , המתאימה לתרגיל חיבור וחלק בבעיה המתאימה לתרגיל ? ) חיסור שלם או ( הא ם ברור מה חסר • ? ) חלק יש לוח חיבור שבו 10 פעילותב אפשר לעודד את . שתי ש ורות : ה תלמידים למצוא קשרים בלוח מה ההפרש ב ין כל מספר • שהשלמתם בשורה הראשונה למספר שהשלמתם מ תחתיו ? בשורה השנייה בכמה כל מספר שהשלמתם • בטור השני או השלישי גדול מהמספר שהשלמתם משמאלו ? או בטור הראשון , לאחר השל מת לוח החיבור ה תלמיד ים כותביםסעיף בב ארבעה תרגילים המתאימים לתא : ה מסומן 5 + 8 = 13 8 + 5 = 13 13 – 5 = 8 13 – 8 = 5 40 הערות לעצמי : מדריך למורה | חיבור וחיסור עד 20

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר