|
|
עמוד:157
34 : עמוד בספר בפתירת הבעיה יש 24 פעילותב להשתמש בשני תרגילי חיבור או מכיוון שחלק . בתרגיל שרשרת , מהמספרים הם בעשרות שלמות ייתכן שחלק מהתלמידים יחברו ולכ ן יכתבו את , אותם בעל פה . 50 + 25 = 55ה תרגיל התלמידים משלימים 25 פעילותב . מספרים בעשרות שלמ ות כרצונם המספר הגדול ביו תרסעיף א ב אם . 05שאפשר להשלים הוא ה תלמידים מכירים מספרים 05שליליים ויכתב ו מספר גדול מ- . יש כמובן לקבל זאת , ויפתרו נכון אם ישלימו מספר גדולסעיף בב תתקבל תוצאה גדולה , 06מ- . 001מ- יש לאפשר 26 פעילותב לתלמידים להחלי ט בעצמם אם . לפ תור בעזרת המשטחי ם או לא יש תרגילי חו-סעיפים זב ומומלץ לחזור על , שרשרת חשיבות סדר הפתרון בתרגילים . מסוג זה 133 157 מדריך למורה | המבנה העשרוני
|

|