עמוד:210

182 : עמוד בס פר מספרים במספרים מספרים"בפעילויות בפינת במספרי ם מו צגת תמונה של מ טר ת . היום-יוםמ חיימצב הפינה היא לעודד את ה תלמידים לתאר את התמונה ולשאול שאלו ת תוך שימ וש ב ידע ובמושגים שנלמדו עד . כה דוגמאות לנושאים שאפשר : לשאול עלי הם בתמונה זו גוב ה הגשר לעומת גוב ה• המשאית גוב ה הגשר לעומת גוב ה• מכונית רגילה גובה המשאית לעו מת גובה • המכונית נתונים כמותיים כמו מספר• . הגלגלים א ו מספר כלי הרכב ה תלמידים נדרשים 8 פעילותב 1 ( מ "ס 001להגיע לסכום של 01בעזרת קרשים שרוחבם ) מטר . מ בלבד"ס 03מ או "ס : אלה כל האפשרויות המתאימ ות ה תלמידים יכולים להציע אפשרויות . שונ ות גם לסידור הקרשים 2ה ינה דוג מאות שונות לסידור של קרשים 4מ ו-"ס 03קרשים באורך : מ"ס 01באורך 100 = 30 + 30 + 30 + 10 100 = 30 + 30 + 10 + 10 + 10 + 10 100 = 30 + 10 + 10 + 10 + 10 + 10 + 10 + 10 100 = 10 + 10 + 10 + 10 + 10 + 10 + 10 + 10 + 10 + 10 קרשים ברוחב קרשים ברוחב מ " ס 30 מ " ס 10 10 0 7 1 4 2 1 3 210 מדריך למורה | מדידות אורך

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר