|
|
עמוד:208
180 : עמוד בס פר עוסקות בתפיסת 5ו- 4פעילויות . האורך של סנטימטר לעומת מטר ה תלמידים נדרשים לדמיין את הפריט המצויר במציאו ת ולהתאים לו את יחידת המידה המתאימה חשוב לוודא . לערך המספרי שה תלמידים אינם מקיפים את יחידת המידה ללא בחינת הערך תלמידים יכולים , למשל . המספרי לומר שברז לרוב גבוה ולכן נמדוד הא ם הגיוני : נשאל אותם . במטרים גובהו , מ טרים 08שהגובה יהיה ? קומ ות 02של בניין בן ? מה עוד נכון או לא Iןוכנ הצעה לפעילות נוספת דפים חלקים : ציוד : הוראות . בצידו השנילא נכון בצד אחד ונכוןכל התלמידים כותבים על דף גם , היום-יוםמחיימתארים לתלמ ידים אורכים של חפצים , בחלק מהמשפטים האורך אמי תי . במטרים וגם בסנטימטרים ובחלק מהמשפטים האורך גדול או קטן מהאורך האמיתי באופן ה תלמיד ים צריכים לנחש אם המשפט נכון או לא נכון . משמעו תי . ולהניף את הצד המתאים של הדף 208 הערות לעצמי : מדריך למורה | מדידות אורך
|

|