|
|
עמוד:146
122 : עמוד בס פר נתונה דיאגרמת 5 פעילותב ציר . ע מודות המוצגת לרוחב בניגוד ( םירפסמהX הוא ציר ה- לדיאגרמו ת קודמות שבהן ציר ה עמודה ) . םירפסמהY ה יה צ יר ה- של הפרח הכתום ריקה כי לא פרח . שום פרח כתום כשה תלמידים בוחריםסעיף אב את הפרח שפרח ו מ מנו הפרחים ה ם יכול ים להקיף , המעטים בי ותר המציין את ( גם את הפרח הירוק וגם את ) המעטים מאלה ש פרחו המציין את אלה שלא ( הכ תום ) . פרחו כלל הוא אתגר מכיוון שהואסעיף ה דורש פתר ון תרגיל שרשר ת שיש אפשר לה ציע לתלמידים . בו המרה לה יעזר בדרכים של קיבוץ הכמויות בער וגות הפרחים של חנן הגנן השלמה ומנייה של עשרות ( ) . שלמות כמויו ת " לה עביר"אפשר , למשל וכך , מהעמודה של הפרח הכ חול : כך , להשלים עשרות שלמות חש וב שהתלמידים יבינו שהכמות . הכוללת נשארה זהה כתום אדום כחול סגול ירוק כתום אדום כחול סגול ירוק 146 הערות לעצמי : מדריך למורה | המבנה העשרוני
|

|