עמוד:145

28 : עמוד בספר אפשר לבקש 4פעילותב מ התל מידים לכת וב מתחת לכל תרגיל חיבור שהשלימו תרגיל . חיסור מתאים הצעה לפעילות נוספת מבקשים מהתלמידים להיעזר למצוא תרגילי , בציורי הערוגות חיבור נוספים שהתוצאה שלהם . ולכתוב אותם במחברת 001היא 121 מספרים במספרים מספרים"בפעילויות בפינת במספרים מוצגת תמונה של מטר ת . היום-יוםמחיימ צב הפינה היא לעודד את ה תלמידים לתאר את התמונה ולשאול שאלות תוך שימוש ביד ע וב מושגים שנלמדו עד . כה דוגמא ות לנושאים שאפשר : לשאול עליהם ב תמונה זו כמה כיסאות – אומדן• ? לה ערכ תם יש בתמונה קיבוץ כמויות של המושבים• לפי שורה או לפי צבע – ואי-זוגיותכמויו ת זוגיות• 145 מדריך למורה | המבנה העשרוני

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר