עמוד:202

174 : עמוד בס פר ה תלמידיםפ עילות עם המורה ב מ תנסים במדידת גובה של כיסא המדידה עשויה . בעזרת סרגל להיות מורכבת מכיו ון שהסרגל . קצר בהרבה מגובה הכיסא היא לש תף בדרכימטרת הדיון המדידה ולתאר את הקשיים ייתכן . שה תעוררו במהלכה שתלמידים יציעו להשתמש בסרט . מד ידה המוכר לה ם מהבית מרכיבים את סרט 61פ עילותב . המדידה ומודדים שוב את הכ יסא חשוב להשוות בין תוצאות המדידה בסרגל וסרט המדידה ולבדוק אם אפשר . ה תקבל ו אורכים זהים לשאול את התלמידים מדוע חשוב תשובות . שהמדידה תהיה מדויקת לה תאמה : אפשריות לשאלה . לשולחן או לייצור הכיסא היא שהתלמידיםמטרת הדיון יחשבו על ההתאמה של כל כלי . מד ידה לפריט שמודדים בשל ב זה עד יין לא , שימו לב , מדברים על יחידת ה מידה מטר . שיילמד ביחידה הבאה מומלץ להביא לכיתה , אם אפשרי סרטי מד ידה של בעלי מק צוע סרט , שונים כמו סר ט תפירה . נגרים וכדומה , בנאים מודדים גופים 71פעילותב ייתכן שתלמידים . במציאות . מסוי מים י בלבלו בין האורך לרוחב מכיוון שאין אלה מושגים אין לומר להם שזו , מתמטיים אלא להתייחס לנכו נות , שגיאה המדידה של שתי הצלעות . הסמוכות ? מה עוד הצעה להרחבת הפעילות אפשר לבקש מכל זוג תלמיד ים , בהמשך לפעילות עם המורה תלמיד אחד ימדוד ב עזרת סרגל . למדוד את גו בה השולחן שלהם בס יום מבקשים מהם להשוות בין . ו השני בעזרת סרט המדידה . התוצאות 202 מדריך למורה | מדידות אורך

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר