עמוד:137

24 : עמוד בספר עוסקת בהוספה 17 פעילות , תוהפחתה של יחידה או עשר . כהכ נה לפעולות החי בור והחיסור להסב א ת ה יאמטרת הדיון תשומת ליבם של התלמידים לקשר בין הוספה והפחתה של יחידה או עשרת ובין הספרה שהשתנתה במספר הכתוב ולבחון מה קורה כשמורידים יותר . ממשטח אחד 113 ? מה עוד מתרגלים באמצעות Iםיחטשמה הצעה לפעילות נוספת מש טחי עשרת ו משטחי יחיד ה : ציוד : הוראות בכל פעם אחד מבני הזוג מציג . התלמידים עובדים בזוגו ת• . בעזרת משטחי םדו-ספרת ימספר . בן זוג ו מוס יף או מוציא יחיד ות א ו עשרות כרצונו• פותרים , שני בני הזוג כו תבים את התרגיל המתאים במחברת• . אותו ומשווים ביניהם 137 מדריך למורה | המבנה העשרוני

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר