|
|
עמוד:197
7 : עמוד בספר ה תלמידים נחשפים 11 פעילותב . לביטוי האורך כ עומק מ ומלץ לדון עם התל מידי ם בהבדל בין גובה לעומק ובשאלה מתי , משתמשים בכל אחד מהמושגים ולבקש דוגמאות נוספות לפריטים למשל , שאפשר למד וד את עומקם כלי קיבול שונים , ים , בור , בריכה . וכדומה 169 בשביל החוויה בפעיל ות זו העלי ם שיאספו התלמידים בחצר ככל הנראה . לא יהיו ב יחידו ת מידה שלמות לכן יש לבחור במספר השלם . הקרוב ביותר כשמ ודד ים חפץ שאינו בעל לא תמיד ברור , קווים ישרים היכן , לאורך איזה קו יש למדוד מ תחיל ה ה מדידה והיכן היא יש להדריך את . מס תיי מת ה תלמידים למדוד את כל מקצה : העלים באותו האופן . העלה לבסיסו 197 מדריך למורה | מדידות אורך
|

|