עמוד:136

112 : עמוד בס פר מומלץ להסביר 16 פ עילותב לתלמידים את הוראה ולתת להם לפתור א ת המשימ ה בעצמם או הפעילות מזמ נת שיח שב ו . בזוגו ת ה תלמידים צריכים לנמק מדו ע תיאור של מספר מסוים אינו אפשרי ולבחון אפשרו יות נוספות . בת יאורים אחרים ה תלמיד ים יכול ים לה יעזר אפשר . במשטחים לצורך ההסבר לה ציג את ההסבר שלהם לכלל . משטחי עשרבמעבדתה תלמיד ים אפשרי יםאינםשני המקרים ש : הם אם – המספר של אלעזר הנגר 1 . , 0ספרת היחידות במספר היא . המספר חייב להיות זוגי – המספר של יוסף מהחנות 2 . אם ספרת העשרות במספר המספר אינו יכול להיות , 4היא . 35גדול מ- הצעה להרחבת הפעילות מבקשים מהתלמידים לכתוב במחברת את תאריך הל ידה הלועזי שלהם במספרים ולציין ליד מספר הי ום ומספר החודש אם הם . אי-זוגייםזוגיים או הא ם : שאלת אתגראפשר להוסיף שנת הלידה שלך היא מספר זוגי ? אי-זוגיאו 136 הערות לעצמי : מדריך למורה | המבנה העשרוני

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר