|
|
עמוד:194
166 : עמוד בס פר לקראת הפעילוי ות שבה ן יש מוקי , לסרטט ק טעים בעזרת סרגל התוכי מזכיר איך מסר טטים קו ישר . באורך מבוקש בעזרת סרגל פ עולה זו מחייבת שילוב של שתי סרטוט קו ישר בעזרת – מיומנויות סרגל ומדידת האורך המבוקש תוך כדי לדעת מתי , כדי הסרטוט אפשר לה ציע לתל מידי ם . לעצ ור כלו מר , לסמן א ת האורך הנדרש את קצה הקו שהם מתכוונ ים כך . לפ ני הסרטוט עצמו , לסרטט יוכלו להתרכז בסרטוט בלי שי צטרכו להסתכל שוב על . השנתות בסרגל ה תלמידים מתרגלים 8פעילותב אך , סרטוט קווים באורכים נתונים . במנחים שונים שלום הבלש בפעילות זו מבנה הדגם של ולכן , הרדסהABC הוא הפרצוף המתאים להשלמת . פרצוף בהסדרה הוא 194 הערות לעצמי : מדריך למורה | מדידות אורך
|

|