|
|
עמוד:132
108 : עמוד בס פר ספרת"עוסקת במושגים 9פ עילות ומייש מת"ספרת יחידו ת"ו " עשרות באופן ישיר את ההגדרות שמוקי המושגי ם מגיעים . ה תוכי מציג משבוסס , בשלב זה מכיוון שכעת יש משמעות ברורה , ערך הספרה . יותר למושג ? מה בקבוצה בכל סעיף יכולים 01פעילותב . להיות כמה יוצאי דופן : סעיף אב יוצא דופן כ י בכל 37• המספרים האחרים ספרת ובו ספרת 7היחידות היא . 3היחידות היא יוצא דופן כי רק בו 77• ספרת היח ידות זהה . לספרת העשרות : סעיף בב יוצא דופן כי בכל 65• המספרים האחר ים ספרת ובו ספרת 6העשרות היא . 5העשרות היא יוצא דופן כי כל 96• . המספר ים ז וגיי ם מלבדו בשאלו ת מסוג זה תלמידים יכולים ל מצוא גם פתרונות ויש לקבלם אם הם , אחרים . מנומקים היטב 132 הערות לעצמי : מדריך למורה | המבנה העשרוני
|

|