עמוד:192

164 : עמוד בס פר עוסקת בהשוואת 5 פ עילות אפשר לשאול את . אורכים ה תלמידים מה התרגיל המתאי ם . לח ישוב כל תשובה הוא בכך סעיף ג באתגר ה , שההפרש ב ין שני הכלים נתון . והוא שווה לאורך של המשפך פעילות עם המורה במטרת הדיון היא להציע דרכים שבהן אפשר למדוד פריט הארוך יותר מכלי ייתכן שתלמידים יציעו . המדידה להש תמש בסרגל ארוך יותר או במקרה זה הדגישו . בסרט מדידה שהכוונה שתמר תשתמש רק . שהוא קצר י ותר , בסרגל שלה חשוב להדגיש לתלמידים שקו ושיש , המדידה צריך להיות ישר בסרגל לנק ודה 0להצמ יד את קו ה- לצ ורך כך כדאי . האחרונה שמדדו להציע ל הם לסמן בעיפרון על הפריט את הנקודה האחרו נה . שמדדו בסוף כל קטע מומלץ להדגים את הפעולה ולמדוד בעזרת סרגל את אורך . למשל , הספר אם התלמידים ימדדו , שימו לב הם עשויים , פר יטים ארוכים להידרש לפתור תרגיל ח יבור עד נושא שטרם , שיש בו המרה 100 . נלמד 192 הערות לעצמי : מדריך למורה | מדידות אורך

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר