|
|
עמוד:122
98 : עמוד בס פר יש אפשרויות רבות 12 פ עילותב מומלץ שהתלמידים . לפתרון ישתפו את האפשרויות השו נות . שהשל ימו בכל ארנק מכוון את התלמ ידים לחשובדיוןה על הסכ ום הגדול ביותר ו על הסכום וחשוב , הקטן ביותר שאפשר לקבל . לשי ם לב לספרת ה יחיד ות במספר כדי לקבוע אם סכו ם הכסף זוגי או ה תלמידים יכולים לנסות , אי-זוגי , להפריד אותו לשתי קבוצו ת ש וות לה יעזר בסידור המספרי ם לסירוגין על ישר המספרים או להיעזר . בספרת היחידות אלהבעזרת המטב עות ה נתונ ים : הסכומ ים שאפשר לק בל : סכום הכסף הגדול ביותר 50 : זוגי• 45 : אי-זוגי• : סכו ם הכסף הקטן ביותר 6 : זוגי• 5 : אי-זוגי• 122 הערות לעצמי : מדריך למורה | המבנה העשרוני
|

|