|
|
עמוד:183
2 | מבואמדידת אורך ביטויים של מדידת האורךלומדיםכמו כן . ת המלווהר חובהמדידה המצורף ב ועומק . בגובה, רוח – יום- בחיי היום : מדידה במטרים . ב מטרהיכרות עם יחידת המידה • כאלה שבהם כדאיובטא אורכים במטריםכדאי להבחנה בין מצבים שבהם • בסנטימטרים בביטויי השוואה . וביחידות מידה שלמות משתמשיםפרק במהלך ה אמצעי המחשה אביזרים מהחוברת המלווהסרט מדידה לגזירה והדבקה באורך מטר • מענה לשונות פרק זה ניתן מענה לשונות בכמה דרכים : ב . שימוש במשחקיםמדורג ומשלב הפעילויות בכל יחידה רצף • בזוגות או בקבוצות יתפעילה וחווייתדה למיהמשלבות "עם המורה"פעילויות • . ומזמנות למידת עמיתים כדאיבסוף הפרק נותנות מענה לתלמידים מתקדמים . פעילויות "עולים שלב" • במהלך הלמידה, ולא להשלימן כרצף רקלהפנות אותם לפעילויות המתאימות גם לשיח מתמטי במליאה או בקבוצות בסוף הפרק . פעילויות אלה יכולות לשמש קטנות . התלמידים יכולים לבחור כרצונם חפצים למדידה . בחלק מהמשימות • דגשים בהוראת הפרק ולכן אינו מופיע בתחילת הסרגל, 0פעמים רבות המספרבשימוש בסרגל, • על הסרגל באופן בולט כךים במדידה . אפשר לצבוע את המספרע ו ט תלמידים . טעושלא י שבפרקבפעילויות תלמידים עשויים להתבלבל בין שתי יחידות המידה שנלמדו . • שבה משתמשים, גם בדיבור . כשהתלמידים חשוב להדגיש את יחידת המידה , יש להזכיר להם לציין גם את יחידת או סרטוט מסויםאורך של חפץ םמתארי המידה . 183 מדידות אורך | מבוא
|

|