|
|
עמוד:80
80 ! בשעה טובה | 5פרק . ביחידה זו נלמד מהם משפטים סתמיים ומתי משתמשים בהם : נושא ? מה יש ביחידה • . קריאת מודעות • הסבר על משפטים סתמיים ועל השימוש בהם • קריאת מתכון • אחרי – לפני : חזרה על מילות הקישור • הכנת סרטון שבו מסבירים איך להכין מאכל חגיגי : הבעה בעל-פה ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאורי ב יצוע • מסוגלים לעקוב אחר רצף הוראות – קריאת הוראות והנחיות : הבנת הנקרא – קליטה ) . כגון הוראות לבישול ואפייה ( לביצוע • התלמידים יהיו מסוגלים למסור ה וראות או : מסירת מידע – מונולוג רציף : הפקה דבורה . הנחיות מפורטות לב יצוע משימה • לשקול ולתרגל אפשרויות , התלמידים יהיו מסוגלים לתכנן – תכנון : אסטרטגיות הפקה . הלשוני והסמנטי שלהם בהתאם לנסיבות השיחהרפטוארהבעה שונות על סמך • מסוגלים להעביר בשפה דבורה באופן ברור – העברת מידע בשפה דבורה : תיווך טקסט ובקצב דיבור טבעי תוכן של הוראות או הנחי ות מפורטות הנמסרות בשפה דב ורה ובשפה . כתובה • התלמידים יהיו מסוגלים לנסח במילים שלהם את עיקרי : אסטרטגיות תיווך טקסט . הדברים ולתת דוגמא ות כדי להבהיר את טקסט המקור • התלמ ידים יהיו מסוגלים : דיוק בדקדוק – בקיאות לשונית : כשירויות לשון תקשורתיות להשתמש באופן מדויק במגוון של תבניות לשון ומבנים המתאימ ים לרמת התלמידים . וקשורים למצבים צפויים או מוכרים תבנית , קערה , לערבב – ערבב , מתכ ון , הוראה : אוצר מילים : טיפים ורעיונות • . אפשר לשלוח את התלמידים לחפש משפטים סתמיים בעיתונים ובמודעות : 4 – 3מסכים ליצור משפטים סתמיים ממשפטים לא : אפשר לעשות תרגילי המרה נוספים , כמו כן . ליצור משפטים לא סתמיים ממשפטים סתמיים – וההפך , סתמי ים • כל זוג יכין בבית יחד מאכל לבחירתו ויביא אותו . אפשר לחלק את הכיתה לזוגות : 5מסך אפשר לעשות זאת . הזוג יסביר איך הכין את המאכל ויכבד את החברים , בכיתה . לכיתה . מרוכז או לפרוס את הצגות המתכונים והכיבוד בכמה שיעורים " חגיגי"ביום : מענה לשונות כדאי להכין מתכונים פשוטים בעברית קלה עבור תלמידות ותלמידים הזקוק ים לעזרה . במשימה המסכמת לשון – משפטים סתמיים : 5יחידה 80 פרק 5 | בשעה טובה !
|

|