עמוד:52

52 ! יופי של אומנות | 3פרק • מסוגלים לקשר בין משפטים ארוכים ובין – לכידות וקישוריות : כשירויות פרגמטיות . פסקאות באמצעות שימוש במגוון קשרים מתאימים נפלא , מבריק , עצלן , חרוץ , להיבהל – נבהל , להעתיק – העתיק , תכונה : אוצר מילים : טיפים ורעיונות ושאלות סיפור עם היחידה גם כוללת טקסט מ ידע קצר על סוגת , "שני ציירים"מלבד הסיפור . העוסקות במאפיינים של סוגה זו • כדאי לשוחח במליאה . שנלמד בכיתה ז " פואנטה"היא תזכורת למושג 5שאלה : 4מסך ומי שהיה עצלן , מי שעבד מרוויח : לפי הסיפור כל אחד זוכה לגמול המגיע לו – על המסר האם זה באמת כך ? האם אתם מסכימים עם המסר : שאלו את התלמידים . נשאר בלי שכר האם הוא צריך : ולשאול , אפשר גם להתייחס לכך שהצייר השני היה יצירתי ? בעולמנו ? לקבל גמול על כך • כדאי לשוחח עם . שמשנה את המסר , מופיעה אלטרנטיבה אחרת לסוף הסיפור 5במסך . התלמידים ולברר איזה מסר הם מעדיפים : מענה לשונות כדאי לבקש מתלמידים מתקדמים לכתוב הפכים . פעילות הסיכום עוסקת בהפכים : 6מסך . נוספים שהם מכירים . ומתרגלת הבנת הנקרא באמצעות סיפור עם , היחידה עוסקת בתהליך יצירת אומנות : נושא ? מה יש ביחידה • היכרות עם כלי עבודה של אומנים באמצעות תמונות • שני ציירים ושאלות הבנת הנקרא : קריאת סיפור עם • חרוץ ועצלן : על תכונותמילים ברגעפינת • על מאפייני סיפור עם ! שימו לבפינת • ולאחר מכן מענה על שאלת הבנה , קריאת טקסט מידע על סוגת סיפורי עם • הפכים : משחק הזיכרון ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאור י ביצוע • מסוגלים להבין תיאורים של : קריאה מעמיקה של טקסט סיפ ורי – הבנת הנקרא : קליטה , רגשות וזוויות ראייה ואירועים המבוטאים באופן מפורש ובאופן משתמע , חוויות , מקומות ) . כגון בסיפור ובעלילון ( ולעקוב אחר התרחשות בטקסטים מגוונים • מסוגלים לעקוב אחר רצף לוגי בטקסט טיעון או – זיהוי רמזים והיסק : אסטרטגיות קליטה כגון לאחר מכן ( וצייני זמן ) בגלל ולכן , כגון ( רצף אירועים בסיפור באמצעות קשרים לוגיים ) . ולפני כן סיפור עם – שני ציירים : 11יחידה 52 פרק 3 | יופי של אומנות !

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר