עמוד:49

49 ! יופי של אומנות | 3פרק • . תרגול הקשר בין סימני פיסוק להנגנה : משחק • תרגול – " זבל של אדם אחד הוא אוֹצָר של אדם אחר : " על הפתגםמילים ברגעפינת . הבעה בכתב תוך שימוש במילות ס יבה ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאורי ביצוע • מסוגלים לעקוב אחרי : הבנה של שיחה ושל די ון בין דוברים – הבנת הנשמע : קליטה יום-יומיתעיקרי הדברים הנאמרים בשיחה ובדיון ממושכים כאשר הם מתנהלים בעברית . ובאופן שוטף • מסוגלים להבין את : הבנה של שידורים חיים והקלטות שמע – הבנת הנשמע : קליטה המועברים באופן ) בנושא מוכרהסכת-פודקאסטכגון ( עיקרי המידע של טקסטים עיוניים . ברור • מסוגלים להעב יר : ) מתוך טקסט בשפה דבורה ( העברת מידע בשפה כתובה : תיווך טקסט בשפה כתובה מידע מסוים מתוך טקסטים דבורים בתנאי שהנושאים מ וכרים והדיב ור . ברור • מסוגלים לזהות בהטעמה : הטעמה והנגנה – פונולגיתבקיאות : כשירויות לשוניות . צירופי מילים ומשפטים בהתאם להקשר ובאופן מדויק , ובהנגנה של אוצר מילים רחב אקולוגי , להיהרס – נהרס , פח , מתנדב , אוצרות – אוצר : אוצר מילים : טיפים ורעיונות זוהי . היחידה עוסקת באומנות אקולוגית ובכך מקדמת את המודעות לנושא של קיימות . הזדמנות להעלות לדיון שאלות העוסקות בנושא זה ולהתייחס למקום של קיימות בחייהם • מופיעה שאלה העוסקת בהיבטים תקשורתיים של השפהלפודקאסטאחרי האזנה : 3מסך אפשר לבקש מהתלמידים לכתוב בזוגות משפטים . הקשר בין הנגנה לבין סימני פיסוק – . ובני הזוג יצטרכו להוסיף את סימן הפיסוק המתאיםנוספים • יש פתגם בעל מסר " . זבל של אדם אחד הוא אוצר של אדם אחר : " עיסוק בפתגם : 4מסך . "הצרות של איש אחד הן מתנות לאדם אחר" – " مصائبُقومٍعندَقومٍفوائدُ : " דומה בערבית . הבנת הנשמעומתרגלת ) מחזור ( העוסקת באומנות אקולוגיתפודקאסטיחידת : נושא ? מה יש ביחידה • זבל ואקולוגי , פח : חשיבה על המילים • שבו יסמין ואורי משוחחים על אומנות אקולוגית " ? מה נשמע היום"בפודקאסטפרק • שאלות בעקבות ההאזנה פודק אסט – יופי של זבל ? מה נשמע היום : 8יחידה 49 פרק 3 | יופי של אומנות !

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר