עמוד:47

47 ! יופי של אומנות | 3פרק ) : יפלCEFR ה- ( פעילויות שפה ותיאורי ביצוע • מסוגלים : קריאה מעמיקה של טקסט מידע וטקסט טיעון למטרה מוגדרת : הבנת הנקרא ולהבין ) בעיה ופתרון וסיבה ותוצאה , כגון השוואה ( לזהות קשרים לוגיים מפורשים בטקסט . את תפקידם בטקסט • מסוגלים לכתוב תיאור או נרטיב ולהשתמש במקדמי : מבנה רטורי : כשירויות לשוניות . ארגון ובמילות קישור המצביעים על רצף לוגי • מפגינים שליטה באוצר מילים : שליטה באוצר מילים – בקיאות לשונית : כשירויות לשוניות ייתכנו שגיאות בעת הבעת רעיונות מורכבים או בהתמודדות , עם זאת ; התואם את רמתם . עם נושאים ומצבים שאינם מוכרים להם מסגרת , דמיון : אוצר מילים : טיפים ורעיונות • היחידה פותחת בהמחשה מיחידת מילות הקישור בתוכנית של כיתה ז על : 2 – 1מסכים חשוב לעבור . מסכים אלה חוזרים על מילות הקישור שכבר נלמדו . הצורך במילות קישור . עם התלמידים ולוודא הבנה • חשוב להסביר לתלמידים כי . במסך זה התלמידים לומדים מילות קישור חדשות : 3מסך אפשר להבין מה תפקידה לפי . היא גם מילת הדגמה וגם מילת דמיון " כמו"המילה – צילום ופיסול , ציור , יש סוגים רבים של אומנות כמו ריקוד : משפטים לדוגמה . המשפט קשר לוגי – התערוכה של שכבה ח מעניינת ומרגשת כמו בכל שנה . קשר לוגי של הדגמה . של דמיון • מזמנות דיון על היתרונות והחסרונות של " מסגרת"הפעילויות סביב הנושא : 4מסך . אלא גם בחיים בכלל , לא רק ביצירות אומנות – מסגרות • ולבקש , כתחרות בין קבוצות , מומלץ לשחק את משחק הסיכום במליאה : 6מסך . מהקבוצה שעונה נכון על השאלה לומר משפט עם מילת הקישור יוצאת הדופן . דמיון וניגוד ומתרגלת השוואהיחידה זו עוסקת במילות קישור מסוג : נושא ? מה יש ביחידה • ? מדוע יש צורך במילות קישור – ! בואו ניזכרפינת • הדגמה ושאלות תרגול , זמן , תוצאה , סיבה : חזרה על מילות קישור מוכרות • מילות דמיון ומילות ניגוד ותרגול : הקניית מילות קישור חדשות • . צפייה בסרטון ושיחה בעקבות הצפייה • תרגול מילות קישור באמצעות טקסט העוסק בתפקיד המסגרת • עריכת השוואה – ! שימו לבפינת • י לעומת המוֹנָה לִיזָה בבינה מלאכותית'דָה-וִינְצִהמוֹנָה לִיזָה של לֵאוֹנַרְד וֹ : תרגול השוואה ) AI ( • " ? מה יוצא דופן : " משחק סיכום אסטרטגיה – עוד מילות קישור : 6יחידה 47 פרק 3 | יופי של אומנות !

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר