עמוד:46

46 ! יופי של אומנות | 3פרק • מסוגלים : לשפה דבורה ) בשפה דבורה או בשפה כתובה ( עיבוד טקסט : תיווך טקסט לסכם בשפה דבורה את עיקרי הדברים מתוך טקסט מקור או טקסט מעובד כתוב המתאים ) . עלון , מידעיכגון טקסט ( לגיל הלומדים ולרמה הנדרשת בשפה • מסוגלים להתאים במידה רבה : לשונית – התאמה חברתית : כשירויות לשון תקשורתיות את דבריהם ואת דרכי הביטוי שלהם לנסיבות השיח ולהבחין בין המוסכמות הנהוגות . בנסיבות שיח פורמליות ובנסיבות שיח לא פורמליות • מסוגלים להשתמש : הטעמה והנגנה – בקיאות פונולוגית : כשירויות לשון תקשורתיות צירופי מילים ומשפטים בהתאם להקשר ובאופן , בהטעמה ובהנגנה של אוצר מילים רחב . מדויק להמליץ – המליץ , תערוכה , סיור , משרד , מדריך , גלריה , ביקור : אוצר מילים : טיפים ורעיונות • המשימה . התלמידים מפיקים שיחה במבנה דומה לשיחה שהאזינו לה 4בשאלה : 2מסך מומלץ לעודד תלמידים להציג את . מתרגלת מרכיבים תקשורתיים כמ ו שימוש נכון בהנגנה . השיחה בפני הכיתה • ומאתרים " אל-פחםגלריה לאומנות אום"התלמידים נחשפים ל 3במסך : 4 – 3מסכים התלמידים מחפשים מידע ברשת וממליצים על תערוכה במ וזאון , 4במסך . מידע רלוונטי פעילויות אלה מקדמות את האוריינות הדיגיטלית של . או על אירוע תרבות אחר . התלמידים 46 פרק 3 | יופי של אומנות !

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר