עמוד:31

31 מסביב לעולם | 2פרק ובהבחנה בינם לבין צירופי שם עצם , יחידה זו עוסקת בצירופי סמיכות ביחיד וברבים : נושא . ושם תואר ? מה יש ביחידה • פעילות חקר לחשיפת נושא הסמיכות • ותרגול , עם הסבר על צירופי סמיכות ביחיד ! בואו ניזכרפינת • הסבר ותרגול – סמיכות ברב ים • הבחנה בין צירוף סמיכות לבין צירוף שם עצם ושם תואר לשון – סמיכות : 8יחידה • משחקי תרגול • שמות עצם שהגייתם משתנה בצירופי סמיכות – ! שימו לבפינת • מקליטים משפטים עם צירופי סמיכות – תרגול בעל-פה • זיהוי צירופי סמיכות בתמונות – תרגיל מסכם ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאור י ביצוע • מסוגלים להבין תיאורים של : קריאת התכתבות בנושאים אישיים – הבנת הנקרא : קליטה בערוצי , ) בין מוען לנמען או לנמענים ( רגשות ומשאלות בהתכתבות אישית , אירועים . באופן מספק שיאפשר להם להגיב , תקשורת שונים • מחזיקים באוצר מילים : טווח אוצר מילים – בקיאות לשונית : כשירויות לשון תקשורתיות . יום-יומייםהקשור לנושאים מוכרים ולמצבים • מסוגלים להשתמש באופן : דיוק בדקדוק – בקיאות לשונית : כשירויות לשון תקשורתיות מדויק במג וון של תבניות לשון ומבנים המתאימים לרמת התלמידים וקשורים למצבים . צפויים או מוכרים שדה תעופה , קרם הגנה , כלי רחצה : אוצר מילים : טיפים ורעיונות ביחידה זו . המוכר מבית הספר היסודי , יחידה זו חוזרת על הנושא של צירופי סמיכות ביחיד . נלמדים צירופי סמיכות ברבים • כדאי לשאול את התלמידים אם הם יכולים לחשוב על ! בואו ניזכרלאחר פינת : 2מסך . ספר עברית : כג ון , צירופי סמיכות בסביבתם • אפשר לבקש מהתלמידים למצוא או ליצור בעצמם תמונות שיש בהן צירופי : 5מסך . ולתת לשאר התלמידים לומר את הצירופים בקול , סמיכות : מענה לשונות וחשוב , ישנם תלמידים שמשימה זו מאתגרת עבורם . היא משימה להקלטה 6שאלה : 4מסך . לאפשר להם לכתוב את המשפטים לפני שהם מקליטים אותם 31 פרק 2 | מסביב לעולם

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר