|
|
עמוד:45
45 ! יופי של אומנות | 3פרק : טיפים ורעיונות • האם אהבתם : שוחחו עם התלמידים על הא ומנות המוצגת בסרטון ושאלו לדעתם : 4מסך ? מה לדעתכם הייתה המטרה של האומן ביצירה זו ? את היצירה • או ( אפשר להכין , זמן וגוף , של ש ורש " גלגל המזל"בדומה לחלק מהמשימות ב : 6מסך ולשחק , זמנים וגופים , משחק כרטיסיות של שורשים ) לבקש מהתלמידים בכיתה להכין הכרטיסיות יעמדו בשלוש ערמות . לאורך לימוד הפרק בתחילת השיעורים או בסיומם ובכל פעם מזמינים תלמיד או תלמידה לשלוף שלוש , בהתאם לקטגוריה המתאימה . כרטיסיות ולומר את הפועל שיצא להם : מענה לשונות תלמידים מתקדמים יכולים להקליט יותר משלושה משפטים ואף לבצע את 2בשאלה : 1מסך . המשימה במונולוג רציף א ירועי תרבותהיחידה מתרגלת עברית דבורה באמצעות תקשורת דיגיטלית סביב : נושא . ואומנות ? מה יש ביחידה • ובחירת השאלה המתאימה לכל תשובה " ביקור בתערוכה"האזנה לשיחות בנושא • "ביקור"על שם הפעולה ! שימו לבפינת • האזנה לשיחה עם נציגת מכירות ממשרד לרכישת כרטיסים • ת מכירות / יוצרים שיחה חדשה עם נציג : הבעה בעל-פה בזוגות • "אל-פחםהגלריה לאומנות באום"איתור מידע באתר • המלצה בעל-פה על אירוע אומנות ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאור י ביצוע • מסוגלים לעקוב אחרי : הבנה של שיחה ושל דיון בין דוברים – הבנת הנשמע : קליטה יום-יומיתעיקרי הדברים הנאמרים בשיחה ובדיון ממושכים כאשר הם מתנהלים בעברית . ובאופן שוטף • במצביםאינטראקצייהמסוגלים לקיים – קבלת מוצרים ושירותים : דבורהאינטראקצייה . כדי לקבל מוצרים ושירותיםיום-יומיים • מסוגלים לברר מידע עובדתי ובסיסי עם נמענים . א – חילופי מידע : דבורהאינטראקצייה לבדוק ולאשר מידע עובדתי , מסוגלים להחליף מידע עם אחרים . ב . ולהעבירו הלאה . בנושאים מגוונים עברית דבורה – בואו נדבר על אומנות : 5יחידה 45 פרק 3 | יופי של אומנות !
|

|