|
|
עמוד:44
44 ! יופי של אומנות | 3פרק • אפשר להמחיז את . בשני המסכים האלו מופיעים טקסטים להשלמת פעלים : 5ו- 3מסכים הטקסטים בקב וצות כאשר לכל אחד מחברי הקב וצה תפקיד בהכנה או בהצגה עצמה התלמידים מציגים בפני הכיתה את התפקידים השונים , לפני ההצגה ) . שחקן ועוד , במאי ( . 1בדומה לתמונות ולמשפטים שבפעילות הפתיחה במסך • מומלץ לעבור עם התלמידים על סיכום הבניין בכל הזמנים ולומר יחד את הנטייה : 7מסך . של פעלים נוספים . עתיד וציווי : יחידה זו עוסקת בנטיית בניין התפעל : נושא ? מה יש ביחידה • על נטיית התפעל בעבר ובהווה ! בואו ניזכרפינת • ? איך אני מכין את עצמי למבחן או לראיון : הבעה בעל פה • למידה של נטיית בניי ן התפעל בעתיד ותרגול • הכולל שאלות מוטמעות על פעלים , צפייה בסרטון • הקניית צורת הציווי • על הדמיון בפעלים בצ יווי ובעבר בחלק מהגופים ! שימו לבפינת • ? עתיד או ציווי : משחק • תרגול נטיית בניין התפעל בכל הזמנים • ) התחתנו ( פעולה הדדית : על משמעות נפוצה של בניין התפעל ! שימו לבפינת • לתרגול הפעלים בבניין התפעל " גלגל המזל"משחק • ושם הפועל , סיכום נטיית בניין התפעל בכל הזמנים להתקבל – התקבל , להתחתן – התחתן : אוצר מילים ) : יפלCEFR ה- ( פעילויות שפה ותיאור י ביצוע • מסוגלים להשתמש באופן מדויק : דיוק בדקדוק – בקיאות לשונית : כשירויות לשוניות במגוון של תבני ות לשון ומבנים המתאימים לרמת התלמידים וקשורים למצבים צפויים או . מוכרים • מסוגלים להגות מילים : ) עיצורים ותנועות ( הגייה – בקיאות פ ונולוגית : כשירויות לשוניות משקלי השם : כגון ( ייתכנו אי דיוקים במילים ובמבנים לא מוכרים , באופן מובן ומדויק ) . והפועל לשון – עתיד וציווי : בניין התפעל : 4יחידה 44 פרק 3 | יופי של אומנות !
|

|