עמוד:42

42 ! יופי של אומנות | 3פרק . ומתמקדת בסוגת תרשים , היחידה עוסקת בהמצאת המצלמה והתפתחות הצילום : נושא ? מה יש ביחידה • חידות בנושא הצילום • מ - ל - על השורש צמילים ברגעפינת • . קריאת תרשים ושאלות הבנה • " . אז והיום" – תמונות : הבעה בעל-פה • ? ואיך המצלמות ייראו ? איך יצלמו : הבעה בכתב על העתיד • . עריכת ריאיון עם בן משפחה סביב תמונה מן העבר : פעילות סיכום ) : יפלCEFR ה- ( פעילויות שפה ותיאור י ביצוע • מסוגלים : קריאה מעמיקה של טקסט מידע למטרה מוגדרת – הבנת הנקרא : קליטה . להבין טקסט מידע בנושאים מוכרים • מסוגלים לתאר בשפה דבורה : ) כגון תרשימים ( תיאור נתונים בשפה דבורה : תיווך טקסט ) . כגון תרשים זרימה ( מידע מתוך היצגים חזותיים בנושאים מוכרים • מסוגלים לבצע ריאיון ששאלותיו הוכנו מראש – לראיין ולהתראיין : דבורהאינטראקצייה כאשר התגובה של המרואיין ארוכה או שהיא נמסרת , במידת הצורך . לצורך איסוף מידע . אפשר לבקש שיחזור על דבריו , בקצב מהיר • מפגינים שליטה באוצר מילים : שליטה באוצר מילים – בקיאות לשונית : כשירויות לשוניות ייתכנו שגיאות בעת הבעת רעיונות מורכבים או בהתמודדות , עם זאת ; התואם את רמתם . עם נושא ים ומצבים שאינם מוכרים להם להצטלם – הצטלם , תרשים , צלמת – צלם , לפני הספירה , מצלמה : אוצר מילים : טיפים ורעיונות . ביחידה זו התלמידים לומדים על התפתחות המצלמה והצילום באמצעות תרשים כרונול וגי שימו לב כי , כמו כן . התלמידים יתבקש ו לענות על שאלות הבנה ופענוח של המידע בתרשים " . תמונה" – אלא בחלופה קלה ומוכרת " תצלום"ביחידה לא נעשה שימוש במושג • כדאי להעלות את הנושא . עוסקת בסיבות לכך שאנשים אוהבים להצטלם 2שאלה : 1מסך עודדו את . מבקשת מהתלמ ידים לנסח שאלות כהטרמה לתרשים 3שאלה . לדיון בכיתה התלמידים יתבקשו לבדוק אם בתרשים , 3במסך . התלמידים לשתף בשאלות שהם כתבו . יש תשובות לשאלות שכתבו • " . . . קודאק"את חברתהקיםהוא : מופיע המשפט 4881בקטע הטקסט על שנת : 2מסך לשניהם שורש – " הקים"ובי ן הפועל " קם"מומלץ להצביע על הקשר בין הפועל המוכר , עושה הפעולה קם בעצמו – קם ( אך הם בבניין שונה המשפיע על משמעות הפועל , זהה ) . בדרך כלל ארגון או חברה – עושה הפעולה גורם למשהו אחר לקום – הקים • ? א יך הצטלמו פעם ואיך מצטלמים היום : במסך זה התלמידים עורכים השוואה : 4מסך אפשר לבקש מהתלמידים . ההשוואה נעשית קודם בעל-פה ולאחר מכן בהשלמת משפטים להביא תמונות ישנות ותמונות עדכניות ולבקש מהם לקיים השוואה דומה על התמונות . שלהם תרשים – אז והיום – צילום : 2יחידה 42 פרק 3 | יופי של אומנות !

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר