עמוד:25

25 מסביב לעולם | 2פרק . מאת עֵלִי מוֹהַר ומתייחסת לסוגת הפזמון " המסע הגדול"היחידה מתמקדת בשיר : נושא ? מה יש ביחידה • העדפות בילוי ביום חופש : פעילות פתיחה • ושאלות הבנת הנקרא " המסע הגדול"קריאת השיר • זיהוי שמות של מקומות – ל / ב : מילים ברגעהפינה • אתרים מפורסמים בעולם – פעילות חיפוש מידע באינטרנט • ? למי אני דומה בשיר : הבעה בכתב • האזנה לשיר • פזמון חדש לשיר – כתיבה יוצרת ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאורי ביצוע • , מסוגלים להבין תיאורים של מקומות : קריאה מעמיקה של שיר – הבנת הנקרא : קליטה זוויות ראייה ואירועים המבוטאים באופן מפורש ובאופן משתמע בטקסטים , רגשות , חוו יות . כג ון שירים ופזמונים , יום-יומיתשונים בשפה • מסוגלים לציין קווי דמיון בין . א – הבעת תגובה אישית לטקסטים יצירתיים : תיווך טקסט מסוגלים להסביר בקצרה . ב . ולתאר אותם , רגשות של דמות ביצירה לבין רגשות שהם חוו בשפה דבורה ובשפה ( את הרגשות ואת הדעות שהתעוררו בהם בעקבות טקסט יצירתי ) . כתובה • מסוגלים : שליטה אורתוגרפית – פונולוגית ) שליטה ( בקיאות : כשירויות לשון תקשורתיות במידה רבה ללא שגיאות כתיב , לכתוב טקסט קצר בזיקה למבנה הסוגה הנדרשת . ובשימוש תקין בכללי הפיסוק להדגיש – הדגיש , מלחין , חזרה , השוואה , להפליג – הפליג , הרפתקה : אוצר מילים : טיפים ורעיונות • בפעילות הפתיחה התלמידים בוחרים איזו פעילות הם הכי אוהבים לעשות ביום : 1מסך מתי בפעם האחרונה : אפשר גם לבקש מהם לתת דוגמאות לפעילויות שבהן בחרו . חופש . ועוד ? מה הם אוהבים בה ? עשו את הפעילות הזאת • ולעבור יחד על , מאת עלי מוהר " המסע הגדול"מומלץ לקרוא במל יאה את השיר : 2מסך חלוקה , כמו חריזה וחזרה – המילים החדשות ועל אמצעים אומנותיים המאפיינים שירה על השאלות הקשורות בשיר אפשר לענ ות . שורות קצרות ודמות הדובר בשיר , לבתים . במליאה או בעבודה עצמית • כדאי לשתף . בפעילות הסיכום התלמידים מאזינים לשיר וכותבים פזמון משלהם : 6מסך . את חברי הכיתה בתוצרים : מענה לשונות מומלץ להשמיע את הקר יינות , עבור תלמידים שמתקשים בהבנת הנקרא : שימו לב : 2מסך . של השיר לפני שעונים על השאלות שיר – המסע הגדול : 2יחידה 25 פרק 2 | מסביב לעולם

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר