עמוד:66

66 ! לא ייאמן | 4פרק . ומתמקדת בנושא קסמיםב- ) + מִן ( מ-היחידה עוסקת בנטי ית מילות היחס : נושא ? מה יש ביחידה • . הָארִי הוּדִינִי והתבוננות בתמונות שלושיחה לקריאה ולהאזנה על הקוסם • ) . מן ( מ-הקניה ותרגול של נטיית מילת היחס • . ב-הקניה ותרגול של נטיית מילת היחס • . תרגול שתי מילות היחס – השלמת מילים • . בנטייהמִןאומרים משפטים באמצעות מילת היחס : משימה בזוגות ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאורי ביצוע • מסוגלים להשתמש באופן מדויק : דיוק בדקדוק – בקיאות לשונית : כשירויות לשוניות במגוון של תבניות לשון ומבנים המתאימים לרמת התלמידים וקשורים למצבים צפויים או . מוכרים להיזהר – נזהר , קסם : אוצר מילים לשון – בי , ממני : 8יחידה : טיפים ורעיונות • יש התייחסות לפעלים " מן"ו " ב-"בשתי ההקניות של נטיית מילות היחס : 2- 3מסכים חשוב לעבור עם התלמידים על הפעלים ולתת . שאחריהם בדרך כלל יופיעו מילות היחס . וכן לעודד את התלמידים להיעזר ברשימות אלה בעת התרגול , דוגמאות • אפשר לערוך סקר כיתתי " ? מי ישן יותר שעות"בפעילות הסיכום מופיעה השאלה : 5מסך עומר ישן תשע שעות : " למשל " . מן"ולהשתמש בתוצאות כתרגול נוסף למילת היחס " ? מי ישן או ישנה יותר ממנו . בלילה : מענה לשונות בקשו מתלמידים לחבר משפטים נוספים בזוגות עם מילות היחס ועם הפעלים שהופיעו למידת עמיתים מאפשרת לתלמידים מתקדמים לסייע לתלמידים . בהקניית מילות היחס . הזקוקים לעזרה 66 פרק 4 | לא ייאמן !

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר