|
|
עמוד:18
18 פותחים שנה | 1פרק . הפעיל ופיעל , פעל : היחידה חוזרת על הבניינים שנלמדו בכיתה ז : נושא ? מה יש ביחידה • בניין , זמן , גוף , שורש : על מאפייני הפועל ! בואו ניזכרפינת • הפעיל ופיעל , פעל : הסבר ותרגול נפרד של כל אחד מהבניינים • ? כיצד מזהים את הבניין • תרגול שלושת הבניינים יחד • תרגול שמות הפועל של שלושת הבניינים • " ? מי רוצה לזכות במ יליון" – משחק סיכום במליאה ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאורי ביצוע • , מסוגלים לשאול שאלות ולהשיב על אודות הרגלים – חילופי מידע : דבורהאינטראקצייה . פעילויות בשעות הפנאי ופעילויות שנעשו בעבר , שגרות • מסוגלים להשתמש באופן – דיוק בדקדוק – בקיאות לשונ ית : כשירויות לשון תקשורתיות מדויק במג וון של תבניות לשון ומבנים המותאמים לרמת התלמידים וקשורים למצבים . צפויים או מוכרים : טיפים ורעיונות כדאי לעבור על הנטייה יחד בכיתה ולתרגל . ביחידה מוצגת הנטייה השלמה של כל בניין . בעל-פה בעזרת פעלים נוספים מאותו הבניין • והתלמידים נדרש ים לומר , מופיעות תמונות עם שם פועל מתאים 3בשאלה : 3מסך התלמידים ימצאו תמונות נוספות : הצעה למשימה בזוגות . משפט שמתאים לתמונה . ויבקשו מבן או בת הזוג לחבר להן משפטים בבניין הפעיל • כדאי לוודא שהתלמידים זוכרים את הפעלים , לפני ביצוע המשימה , 4בשאלה : 4מסך . שבמחסן המילים • מומלץ לבקש מהתלמידים לספר איך הרגישו בשנה , 6לאחר פתרון שאלה : 5מסך . ואיך הם מרגישים היום , שעברה בבית הספר לשון – בניינים שלמדנו : 5יחידה 18 פרק 1 | פותחים שנה
|

|