עמוד:63

63 ! לא ייאמן | 4פרק . הווה ושם הפועל , עבר : יחידה זו עוסקת בנטיית בניין נפעל : נושא ? מה יש ביחידה • וטסאפחשיפה לפעלים בבניין נפעל דרך שיחת • ותרגול ) סביל ( לבניין נפעל ) פעיל ( הקשר בין בניין פעל • הקניה ותרגול של נטיית בנ יין נפעל בעבר • הקניה ותרגול של נטיית בנ יין נפעל בהווה • ותרגולהוא בעבר לפועל הווה יחידעל הדמיון בין הפועל ב ! שימו לבפינת • הקניית שם הפועל בבניין נפעל ותרגול • הבעה בעל-פה בזוגות תוך שימוש בפעלים בבניין נפעל • הווה ושם הפועל , עבר : סיכום בניין נפעל ) : יפלCEFR ה- ( פעילויות שפה ותיאור י ביצוע • מסוגלים להשתמש באופן מדויק : דיוק בדקדוק – בקיאות לשונית : כשירויות לשוניות במגוון של תבניות לשון ומבנים המתאימים לרמת התלמידים וקשורים למצבים צפויים או . מוכרים • , מסוגלים להשיב על שאלות על אודות הרגלים – חילופי מידע : דבורהאינטראקצייה . פעילויות בשעות הפנאי ופעילויות שנעשו בעבר , שגרות • מסוגלים לסכם בשפה דבורה – עיבוד טקסט בשפה דבורה לשפה דבורה : תיווך טקסט בהתאמה לגיל הלומדים ולרמה , את עיקר י הדברים שנאמרו במהלך שיחה או דיון . הנדרשת בשפה לשון – הווה ושם הפועל , עבר : בניין נפעל : 5יחידה פעיל , סביל : אוצר מילים : טיפים ורעיונות • אפשר לתת לתלמידים . מומלץ ללמד את נטיית הבניין יחד במליאה ולאחר מכן לתרגל . חלק מהתרגילים גם כעבודה עצמית • יכול נפעלכדאי להגיע יחד עם התלמידים למסקנה שבבניין ! שימו לבבפינת : 2מסך " . פעיל"להיות גם פועל • חשוב להסביר לתלמידים את ההבדל בין . ש - ג - במשחק בקבוצות מופיע השורש פ : 5מסך כמו . מרמז על כך שהפגישה לרוב תוכננה מראשנפגשהשימוש בפועל " . נפגש"ל " פגש" ) . נפגש עם / פגש את ( כדאי להדגיש את מילת היחס המוצרכת לכל פועל , כן 63 פרק 4 | לא ייאמן !

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר