עמוד:17

17 פותחים שנה | 1פרק . היחידה מתרגלת עברית דבורה בנושא של בתי ספר מסוגים שונים והעדפות בלמידה : נושא ? מה יש ביחידה • ט'ט של בינה מלאכותית ושאלות הבנה בעקבות הצ'קריאת צ • ? מה חשוב לכם שיהיה בבית הספר : דיון בקבוצות • ? בבית או בבית הספר – א יפה אתם מעדיפים ללמוד : שיחה בזוגות • ולאחר מכן דיון בעקבות הצפייה , צפייה בקטע המציג סקר מתוך תוכנית טלוויזיה ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאורי ב יצוע • להביןמסוגלים – קריאת התכתבות בנושאים רשמיים או אישיים – הבנת הנקרא : קליטה ) לנמעניםאולנמעןמועןבין ( אישיתבהתכתבותומשאלותרגשות , אירועיםשלתיאורים . להגיבשיוכלוכדימספקבא ופןתקשורתער וציבמגוון • מסוגלים לנהל שיחה ממושכת יחסית . א – שיחה בין חברים : דבורהאינטראקצייה מסוגלים להבהיר את הדעות והתגובות לפתרון בעיות . ב . בנושאים המשותפים לבני השיח כיצד לארגן , כגון באיזה חוג להשתתף ( באופן שבני השיח יבינו , או לשאלות יישומיות לאן , כג ון מה לעשות ( מסוגלים להשוות בין חלופות בדיון על שאלות פשוטות . ג ) . א ירוע ) . במה או במי לבחור , ללכת • מסוגלים להביע דעה או להגיב בנוגע – שיתוף פעולה מכוון מטרה : דבורהאינטראקצייה . באופן שבני השיח יבינו , בליווי הסברים קצרים , להמשך ביצוע המשימה • , מסוגלים להציג פרזנטציה הכוללת רעיונות מפותחים – דיבור בפני קהל : הפקה דבורה . כך שהנמענים יכולים לעקוב אחרי דברי המוען ללא קושי א ו מאמץ • מסוגלים להשתלב בשיחה באמצעות לקיחת – לקיחת תור : אינטראקצייהאסטרטגיות " ) . …גם אני ח ושב ש : " כגון ( תוך שימוש במגוון ביטויים או משפטים , תור . לקדם – קידם , לכבד – כיבד , להפתיע – הפתיע , אִם , יצירה , בינה מלאכותית : אוצר מילים עברית דבורה – בואו נדבר על בית הספר הכי טוב : 4יחידה : טיפים ורעיונות • במהלך המשימה בקבוצות יש לשים לב שהתלמידים מרגישים בנוח בתוך : 2מסך כדאי שהתלמידים ישתמשו בצירופים . ושהם מקשיבים זה לזה , הקבוצה להביע את דעתם ) . …אני לא מסכימה , אני מסכים איתך ( לניהול דיון המופיעים ביחידה • יש להציג את נושא . אפשר לקיים פעילות ניבוי לפני הצפייה בתוצאות הסקר : 3מסך לאחר הצפייה יש . הסקר לתלמידים ולשאול אותם מה לדעתם ענו תלמידים בישראל . לבדוק אם ההשערה של התלמידים הייתה נכונה 17 פרק 1 | פותחים שנה

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר