|
|
עמוד:88
88 ! בשעה טובה | 5פרק • : אינטראקצייה מקוונת מסוגלים להעלות תגובה בדיון מקוון בנושאים : ) דבור וכתוב ( שיחה מקוונת ודיון מקוו ן – . מוכר ים מסוגלים לשתף פעולה באופן מקוון עם שותף או : שיתוף פעולה מקוון מכוון מטרה – . שותפים בקבוצה קטנה לצורך עבודה על פרויקט • : אסטרטגיות אינטראקצייה מסוגלים לבקש מהמשתתפים פרטים נוספים והבהרות כדי לקדם את : בקשת הבהרה – . השיחה ואת הדיון לציין – ציין,בין-לאומי : אוצר מילים : טיפים ורעיונות : מזמינות דיון בשאלה " יום-יוםיש לי חג , יש לי יום יום חג" : המילים של פזמון השיר : 1מסך ? האם כדאי להתייחס לכל יום כמו אל יום חג ? האם כל יום יכול להיות מיוחד כמו חג להתייחס בנימוס לדעתם של , כדאי לעודד את התלמידים להביע את דעתם ולנמק אותה אם תלמיד או תלמידה . לשאול שאלות ולבקש הבהרה אם יש צורך , התלמידים האחרים . אפשר לעודד אותם להשתמש במילים אחרות כדי להבהיר את עמדתם , מתקשים להתנסח . מסך זה עוסק בימים בין-לאומיים ומעודד שיח בדרך משחקית וחווייתית : 2מסך אפשר לבקש מהתלמידים לבחור קלף על ידי תיאור התמונה שעליו ולנחש מה מציין היום – . הופכים את הקלף ובודקים אם הם צדקו , לאחר שניחשו . הבין לאומי הזה בכל קלף יש שאלה ) . בצורה נכונה ( ואף את התאריך הבין-לאומיחשוב לקרוא את שם היום – . הבין-לאומיאו משימה הקשורה ליום חלק . כדאי לעודד מספר תלמידים לענות על כל שאלה או לבצע משימה מסוימת – . מהמשימות מצחיקות ומגבשות וחלק רציניות ומזמנות שיח ומתבקשים להמציא יום , לבחירתם , במסך זה התלמידים עובדים בזוגות או בקבוצות : 3מסך : העבודה בחלק זה היא תהליכית . זה יכול להיות יום חשוב או יום מצחיק . בין-לאומי חדש חשוב להזכיר לתלמידים את כללי , בטרם מתחילים את הפעילות . דיון וחשיבה משותפים . א , אני רוצה לשאול משהו . . . ת ש / גם אני ח ושב , יש לי רעיון : השיח ולהציע שימוש בביטויים כג ון . אני רוצה להציע משהו אחר וכדומה אפשר להציע לתלמידים גם לצייר או ( ומציאת תמונה מתאימההבין-לאומיכתיבה על היום . ב ) . להפיק תמונה בעזרת בינה מלאכותית מומלץ . קוראים את התוצרים של קבוצות אחרות מהכיתה ומגיבים באופן מקוון – לסיום . ג . להזכיר את החשיבות של כתיבת תגובות מקוונות תוך הקפדה על שיח מכבד ובונה 88 פרק 5 | בשעה טובה !
|

|