|
|
עמוד:86
86 ! בשעה טובה | 5פרק • מסוגלים לציין נקודות דמיון בין – הבעת תגובה אישית לטקסטים יצירתיים : תיווך טקסט – בסרט או בהצגה לבין אירועים שחוו א ו שמעו עליהם , אירועים המתרחשים בסיפור . ולתאר אותם מעייף , כלה , חתן : אוצר מילים : טיפים ורעיונות • הסרטון תחום לחלק : שימו לב . במסך זה צופים בקטע מסרטון על חתונה הודית : 2מסך . ומומלץ לצפות רק עד נקודת העצירה , מסוים זה יקל עליהם – בזמן הצפייה בסרטון התלמידים יכולים לכתוב בנקודות מה הם רואים התלמידים משווים בין החתונה ההודית לבין , לאחר מכן . לתאר את הסרטון בסוף הצפייה . לשם ההשוואה אפשר להיעזר בהכנת טבלת השוואה . חתונות בתרבות שלהם • אפשר להשתמש . במסך זה התלמידים חוקרים טקס חתונה של תרבות אחרת : 3מסך חשוב להפנות את תשומת ליבם להמלצות . בשאלות המנחות כבסיס לבניית פרזנטציה " ? איך כדאי להציג בפני הכיתה" : הכתובות בתחתית המסך עודדו את התלמידים המקשיבים לשאול את המציגים שאלות הבהרה , לאחר ההצגה . ואת המציגים לענות על השאלות ולהסביר את עצמם , והרחבה : מענה לשונות התלמידים יכולים . התלמידים מחפשים באינטרנט טקסי חתונה של תרבויות שונות 3במסך . תמונות או סרטונים בהתאם לבחירתם , לחפש טקסטים . כתיבת סיפור קצר בנושא החגים : נושא ? מה יש ביחידה • חשיפה לנושא היחידה באמצעות ש יחה • ? איך כותבים סיפור : סרטון הסבר • כתיבת סיפור • בדיקה עצמית בעזרת מחוון • קריאת עמיתים ושיפור הסיפור ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאורי ביצוע • מסוגלים לתאר אירועים אמיתיים או דמיוניים . מסוגלים לכתוב סיפור : הפקה כתובה . ולפרט על אודותיהם מיומנות כתיבה – חגיגה של סיפורים : 21יחידה 86 פרק 5 | בשעה טובה !
|

|