|
|
עמוד:83
83 ! בשעה טובה | 5פרק ומתרגלת את מיומנות " בר מצווה"העוסקת בטקס ההתבגרות היהודיפודקאסטיחידת : נושא . הבנת הנשמע ? מה יש ביחידה • ובת-מצווהבר-מצווהבנושאפודקאסט : האזנה • הפודקאסטבעקבות " נכון או לא נכון"משחק • השוואה והבעת דעה עם שימוש במילות קישור של השוואה : הבעה בכתב • הפודקאסטתיאור בר מצווה לפי הסרטון ולפי : הבעה בעל-פה ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאורי ביצוע • מסוגלים להבין את – הבנה של שידורים חיים והקלטות שמע : הבנת הנשמע – קליטה המועברים באופן ) בנושא מוכרהסכת-פודקאסטכגון ( עיקרי המידע של טקסטים עיוניים . ברור • – צפייה בסרטים ובסרטונים ) : אודיו-ויזואלי ( שמע-חזותיהבנה של ערוץ – קליטה מסוגלים להבין . מסוגלים לעקוב אחר סרטים שבהם ההמחשה החזותית מסייעת להבנה . בידור והעשרה המשודרים בערוצי תקשורת שונים , תוכניות מגזין • – תיאור – מונולוג רציף : הפקה דבורה . מסוגלים לתאר עלילה של ספר או סרט ולהביע את התרשמותם - • מסוגלים להפיק טקסטים לכידים ומקושרים בדגם של – כתיבה עיונית : הפקה כתובה . להביע עמדה ולהצדיק אותה , עימות במגוון נושאים להתכונן – התכונן , בית כנסת , בת מצווה , בר מצווה : אוצר מילים : טיפים ורעיונות לפני הכתיבה כדאי לדון עם התלמידים . מזמנת כתיבת פסקת השוואה 6שאלה : 3מסך אפשר לכתוב את התשובות של התלמידים . בהבדלים בין ילד לנער או בין ילדה לנערה . טבלה זאת תוכל לעזור לתלמידים אחר כך בכתיבת הטקסט . בטבלה על הלוח אם . אפשר לדבר עם התלמידים על טקסי התבגרות נוספ ים בתרבויות שונות : 4מסך . הם יכולים לשתף בחוויות וברגשות שעלו בעקבות האירוע , התלמידים עברו טקס כזה פודקאסט – בר מצווה ? מה נשמע היום : 8יחידה 83 פרק 5 | בשעה טובה !
|

|