עמוד:21

ב . כְּפוּלוֹת שֶׁל 10 וְשֶׁל 5 2121 4321 9876 141312 19181716 2421 292826 343331 39383736 44434241 4946 הַיְלָדִים רוֹצִים לָלֶכֶת עַל לוּחַ מִסְפָּרִים אַחֵר . 4 . א . אָבִי רוֹצֶה לָלֶכֶת רַק עַל הַמִסְפָּרִים שֶׁהֵם כְּפוּלוֹת שֶׁל 5 . הַשְׁלִימוּ רַק אֶת הַמִסְפָּרִים שֶׁאָבִי יֵלֵךְ עֲלֵיהֶם . ב . דָוִד רוֹצֶה לָלֶכֶת רַק עַל הַמִסְפָּרִים שֶׁהֵם כְּפוּלוֹת שֶׁל 10 . הַקִיפוּ אוֹתָם בְּ כָחֹל . עַל כַּמָה מִסְפָּרִים יֵלֵךְ דָוִד ? הַשְׁלִימוּ : 50 = 10 × ג . מְנַחֵם רוֹצֶה לָלֶכֶת רַק עַל הַמִסְפָּרִים שֶׁהֵם כְּפוּלוֹת שֶׁל 2 . הַקִיפוּ אוֹתָם בְּ כָתֹם . ד . עַ ל אֵילוּ מִסְפָּרִים יֵלְכוּ כָּל הַיְלָדִים ? • מה מיוחד בלוח המספרים הזה ? • איך ידעתם להשלים את המספרים שאבי ילך עליהם ? • מה משותף לכל המספרים שכתבתם ? איך הם מופיעים בלוח ? דִיוּן : דִיוּן דִיוּן : איך ידעתם על אילו מספרים ילכו כל הילדים ? מה משותף לכל המספרים האלה ? דִיוּן עִם הַמוֹרה

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר