עמוד:91

ב . פְּעֻלוֹת עַד 100 9191 כִּתְבוּ תַרְגִילִים שׁוֹנִים כָּךְ שֶׁכָּל מִסְפָּר יַתְאִים לַקֶטַע הַצָבוּעַ בְּאוֹתוֹ הַצֶבַע 24 . עַל יְשַׁר הַמִסְפָּרִים . הַשְׁלִימוּ סִפְרָה אִי-זוּגִית אַחֶרֶת בְּכָל תַרְגִיל וּפִתְרוּ . 25 . 50 100 90 8040 7030 6020 10 0 = - ג + = א = - ד + = ב ג = 7 + 91 א = 6 + 24 = 8 - 45 ד = 5 - 73 ב אֵילוּ מִסְפָּרִים מַתְאִימִים לַצוּרוֹת ? הַשְׁלִימוּ . 26 . כְּתַב סְתָרִים = = אֲנִי אוֹהֵב חִידוֹת ! 63 = + 27 א 9 = - ב בפעילות 25 בסעיפים ב ו-ד חשוב לוודא שהתלמידים אינם משלימים מחסר גדול מהמחוסר .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר