עמוד:45

פ ר ק 5 : ה ר כ ה א ו ו י ר ו ש י נ ו י ה א ק ל י ם מסקנות וסיכום : מדוע הנר הראשון שכבה היה הנר הנמוך ? א . מדוע כבו בהדרגה הנרות הגבוהים יותר ? . מה קרה כשניסיתם להדליק את הנרות שוב ומדוע ? ג . ציינו שתי תכונות של פחמן דו - חמצני שהכרתם בניסוי זה : ד . 1 . 2 . הציעו כיצד ניתן להדליק מחדש את הנרות . ה . משימה 2 | חומר - בוחַן ( אינדיקטור ) לנוכחות של פחמן דו - חמצני פחמן דו - חמצני נפלט לאוויר ממקורות שונים כמו הרי געש . האם גם באוויר שאנחנו נושמים ונושפים יש פחמן דו - חמצני ? כדי לגלות זאת נשתמש במי סיד . מי סיד הם חומר - בוחַן לפחמן דו - חמצני . כשמי סיד באים במגע עם פחמן דו - חמצני הם הופכים מנוזל צלול לנוזל עכור . . נשפו בקשית לתוך מבחנה עם מי סיד ובדקו מה התרחש . תארו זאת . . 2 מה ניתן להסיק מתוצאה זו ? . 3 במשימה 6 מופיעה טבלה לדוגמה המסכמת את תכונות הגזים . העתיקו אותה למחברתכם והשלימו את המידע על הגז פחמן דו - חמצני . 45

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר