עמוד:31

3131 הַאִם אֶפְשָׁר לְסַדֵר אֶת הַכְּבָשִׂים שָׁוֶה בְּשָׁוֶה בְּתוֹךְ הַחֲצֵרוֹת ? 8 . . ✗ אִם כֵּן, הַשְׁלִימוּ . אִם לֹא, סַמְנוּ תַלְתָלִית, בּוֹאִי לְפֹה . חֲצֵרוֹת 5 כְּבָשִׂים בְּכָל חָצֵר כְּבָשִׂים בְּסַךְ הַכֹּל 24 חֲצֵרוֹת 8 כְּבָשִׂים בְּכָל חָצֵר כְּבָשִׂים בְּסַךְ הַכֹּל 24 דג חֲצֵרוֹת 2 כְּבָשִׂים בְּכָל חָצֵר כְּבָשִׂים בְּסַךְ הַכֹּל 24 חֲצֵרוֹת 7 כְּבָשִׂים בְּכָל חָצֵר כְּבָשִׂים בְּסַךְ הַכֹּל 24 חֲצֵרוֹת כְּבָשִׂים בְּכָל חָצֵר כְּבָשִׂים בְּסַךְ הַכֹּל 24 חֲצֵרוֹת כְּבָשִׂים בְּכָל חָצֵר כְּבָשִׂים בְּסַךְ הַכֹּל 24 חֲצֵרוֹת 4 כְּבָשִׂים בְּכָל חָצֵר כְּבָשִׂים בְּסַךְ הַכֹּל 24 חֲצֵרוֹת 6 כְּבָשִׂים בְּכָל חָצֵר כְּבָשִׂים בְּסַךְ הַכֹּל 24 בא דֻגְמָאוֹת ו מִשֶׁלָכֶם ה מִשֶׁלָכֶם ב . חִלוּק – מְצִיאַת מִסְפַּר הַפְּרִיטִים בְּכָל קְבוּצָה תלמידים הזקוקים לכך יכולים להיעזר בחלוקה פיזית של פריטים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר